رییس کل دادگستری استان ایلام ؛
رییس کل دادگستری استان ایلام گفت : ایران اسلامی در حوزه نظامی و در تولید تانک در رده هفتم جهان، زیردریایی‌ و موشک و پهباد رتبه پنجم را در دنیا دارد.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ 24 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی در جریان بازدید از پتروشیمی ایلام  بیان داشت : سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است، همه ما در بطن جامعه زندگی کرده‌ایم، ابتدای نظام و انقلاب اسلامی را دیدیم، امروز هم توسعه و پیشرفت نظام را می‌بینیم، ما باید چشم خود را باز و پیشرفت ها و موفقیت های نظام را تبیین کنیم.

وی اظهار داشت  : هرجا مردم باشند سپاه هم هست، این عزیزان در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، پای ثابت هستند، سپاه و بسیج مطهر خودکفایی و خوداتکایی است، به طور قطع با خوداتکایی می‌توانیم یه هرجایی از قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.

علی محمدی دامه داد : سیاستی که دنیای استکبار برای ایران اسلامی ما در پیش گرفته است، ایجاد شبهه و تفرقه است، دشمن در تلاش است که بین نخبگان جامعه، شک‌ و شبهه ایجاد کند و می خواهد به جامعه ما القاء کند که ما به پیشرفت نخواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد : دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی، استراتژی آنفولانزای نیویورکی را برای ایران اسلامی تدارک دید تا مردم را علیه هم دیگر قرار دهند و در این نیز از هر گونه جنایت و دروغ‌پراکنی دریغ نمی‌کنند.

رییس کل دادگستری استان ایلام تاکید کرد : برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت، باید از نیروهای جوان، سالم‌ و جهادی در انجام امور استفاده کرد و همانند شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز نظام و ولایت فقیه باشیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار