رئیس اداره ورزش و جوانان چوار؛

زیرساخت‌های ورزشی چوار در حال افزایش است

:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار پیرامون اهم فعالیت هیات ها و توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان گفت: زیرساخت های ورزشی شهرستان نسبت به نرم جمعیت بسیار اندک است و می‌طلبد که مسئولین ارشد در کنار ما برای احقاق مطالبه مردم گام های مثبتی بردارند و این توان در مدیریت کنونی به خوبی مشهود است.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 16 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب فرجی با بیان اینکه نمی‌توان استعدادهای ورزشی این شهرستان را نادیده گرفت، اظهار داشت: شهرستان چوار سرآمد قهرمانان ایران زمین است و در عرصه های آسیائی و جهانی نام و پرچم خوشرنگ ایران را بارها به اهتزاز در آورده اند.

وی افزود: تعمیر و برداشتن سکوهای سالن کشتی که با همت و همکاری شورا و شهرداری شهرستان و پیگیری سرپرست هیأت کشتی چوار صورت گرفت سالن همچنان بصورت نیمه خالی مانده و برازنده این مردم نبود و با توجه به اینکه برای تکمیل این سالن مساعدتی نشد، با رایزنی‌های متعدد با مدیرکل ورزش و جوانان استان توانستیم اقداماتی را انجام دهیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار یادآور شد: با نظر و نگاه مساعد ویژه ایشان دو تخته تشک کشتی و تاتامی رزمی برای این دو رشته ورزشی در اختیار شهرستان قرار گرفت.

فرجی خاطرنشان ساخت: با رایزنی با فرزندان باغیرت این شهرستان در خارج از استان و مکاتبات مکرر اداره کل توانستیم مبلغ پنج هزار میلیون ریال برای مرحله اول اعتبار با ارسال مستندات کتبی و تصویری از فضاهای موجود برای تعمیرات و تجهیزات اماکن شهرستان دریافت نماییم و همچنین مبلغ پنج هزار میلیون از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان برای تعمیر و تجهیز موتورخانه سالن چند منظوره شهید زارعی برای رشته های رزمی بصورت تفکیکی راه اندازی نماییم و اکنون در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اکنون سالن کشتی، زمین چمن مصنوعی گنجوان، سالن شهید زارعی و سالن چند منظوره مورت در دست تعمیر است و از محل دیگری اعتبار برای تعمیر سالن وزنه برداری مورت از طرف اداره کل در نظر گرفته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چوار تصریح کرد: با ارسال مستندات تصویری و کتبی انشاءالله بتوانیم اعتبار مرحله دوم را برای این شهرستان جذب نماییم.

طالب فرجی عموم مردم این شهرستان که با پیشنهاد، کمک فکری و مالی برای توسعه زیرساخت ورزشی این شهرستان کمک نمایند را به یاری طلبید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار