نماینده مردم ایلام در مجلس؛

اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط در ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس بیان داشت:سازمان راهداری با درخواست‌ اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط هم‌چنین یک هزار تن قیر موافقت شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 02 July 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی گفت : رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده ای، یکی از مهم‌ترین مشکلات و مطالبات کنونی استان ایلام است و افزایش ناوگان زمینی برای استان یک ضرورت مهم به شمار می‌رود.

وی افزود : سازمان راهداری با اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس علاوه بر ۲۰ دستگاه سهمیه استان ایلام به شرکت‌ها و افراد واجد شرایط موافقت کرده است.

بسطامی ادامه داد : عدم بهره‌مندی شهرستان‌های هلیلان، چوار و سیروان از مراکز درمانی مجهز همواره موجب ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم این مناطق شده و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث سه مرکز درمان بستر در این شهرستان‌ها اخذ شده است.

وی گفت : تلاش خواهیم کرد با همراهی دستگاه‌های مربوطه و فراهم کردن شرایط لازم، روند احداث مراکز درمان بستر بعنوان مطالبه اصلی مردم شهرستان‌های هلیلان، چوار و سیروان سرعت گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
ممنونم آقای نماینده که خبرهای سوخته را به حساب خودت مینویسی و به مردم اطلاع رسانی میکنی ولی متأسفانه باید بدانی دیگه از رأی خبری نیست، حوش هاتی!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار