کد خبر: ۱۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 13 October 2015

علی دلپیشه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر دوشنبه در جریان بازدید از مراکز درمانی و اورژانس سیروان گفت: اورژانس سیروان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که انشاالله در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تابناک ایلام ،وی با بیان اینکه از این اورژانس به صورت درمان بستر استفاده خواهد شد، اظهار کرد: از آنجایکه در سطح شهرستان سیروان بیمارستانی وجود ندارد، این اورژانس می تواند جایگزین مناسبی برای بیمارستان در این شهرستان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: تجهیزات لازم برای این اورژانس در حال فراهم سازی است و امیدورایم بعد از بهره برداری آن، شاهد حضور پزشکان متخصص برای خدمات رسانی به مردم سیروان باشیم.

دلپیشه، راه اندازی اورژانس شهری را یکی دیگر از ضروریت های درمانی در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: امکانات و سازوکارهای لازم برای راه اندازی اورژانس شهری فراهم شده و حتی یک دستگاه آمبولانس توسط وزارت بهداشت و درمان خریداری و در حال حاظر در مرکز شهرستان مستقر شده است.

وی ادامه داد: تامین نیروی انسانی این اورژانس شهری در دست اقدام بوده و انشاالله در روز های آینده شروع به فعالیت خواهد نمود.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به وضعیت جاده های شهرستان سیروان و وقوع تصادفات زیاد رانندگی در این جاده ها، درصدد هستیم اورژانس جاده ای را با امکانات و تجهیزات بیشتر در سه راهی کارزان فعال کنیم.

دلپیشه تصریح کرد: با راه اندازی این اورژانس جاده ای امیدواریم بتوانیم فوتی های ناشی از جرح در حادثه های رانندگی را به حداقل ممکن کاهش دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار