با توجه به نزديك شدن به ماه محرم و افزايش تردد زائرن عتبات عاليات در محور ايلام – مهران سه نقطه پر حادثه اين محور ايمن سازي شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 29 September 2015

با توجه به نزديك شدن به ماه محرم و افزايش تردد زائرن عتبات عاليات در محور ايلام مهران سه نقطه پر حادثه اين محور ايمن سازي شد.

به گزارش تابناک ایلام،رییس اداره راه وشهرسازي شهرستان مهران در اين خصوص گفت: با توجه به افزايش ترافيك محور ايلام- مهران كه در ماه هاي آينده به دليل حضور عظيم زائران آقا ابا عبداله الحسين (ع) اين ترافيك بيشتر هم خواهد شد جهت ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای و آشکارسازی نقاط پرحادثه در محور مذكور در سه‌نقطه عملیات نصب سرعتکاه به طول 250 متر و نصب رفلکتور علائم هشداردهنده اقدام گردید.

به گفته قاسمي با توجه به لزوم افزایش ایمنی مسیر به صورت زودبازده و آشکارسازی نقاط پرحادثه رفلکتور و سرعت کاه های لازم در مسیر مذکور نصب گردیده و در ميان مدت و دراز مدت اداره كل راه وشهرسازي استان در حال تعريض پلهاي محور بوده و موازي با آن تعرض مسير نيز در دست اقدام مي باشد به طوري كه هم اكنون عملیات بهسازی و تعریض محور مذکور حد فاصل صالح آباد تا گلان در فاز اول به طول 5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 75 در صد در حال اجراست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار