روابط عمومی‌ها بدون پنهان‌کاری، مشکلات دستگاه‌ها را صادقانه به مدیریت انتقال دهند

گروه استان ها- استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای هنر و رسانه، می‌توانند تلاش‌های مسئولان را به تصویر بکشند و به ارتقای سطح اعتماد عمومی کمک کنند.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۲ 13 May 2025

به گزارش تابناک ازاراک، به نقل از استانداری ، مهدی زندیه‌وکیلی در جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی که با شعار «روابط عمومی توانمند، بسترساز وفاق و پرچمدار توسعه» برگزار شد، بر اهمیت نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

وی بیان کرد: این جشنواره بستری برای رقابت و ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌کند و توجه به زوایای هنری و حرفه‌ای این حوزه باعث بهبود ارتباطات بین مردم و مسئولان خواهد شد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: چنین رویدادهایی می‌توانند به افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی کمک کنند زیرا روابط عمومی به‌عنوان حلقه واسط میان مردم و مدیران، وظیفه‌ای حساس در تبیین اقدامات دولت بر عهده دارد.

زندیه‌وکیلی اظهار کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به‌ تنهایی نمی‌توانند رضایت کامل مردم را به همراه داشته باشند، حتی اگر این اقدامات با صحت و جدیت دنبال شوند، زیرا همواره محدودیت‌ها، نقاط ابهام و انتقادات وجود دارد.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای هنر و رسانه، می‌توانند تلاش‌های مسئولان را به تصویر بکشند و به ارتقای سطح اعتماد عمومی کمک کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به جنگ رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: برخی رسانه‌های معاند در تلاش‌اند تا خدمات ارائه‌شده دستگاه‌ها، مراکز خدماتی و صنعتی را نادیده بگیرند و فضای منفی ایجاد کنند.

زندیه‌وکیلی خاطرنشان کرد: مردم با وجود انتقادات، قدردان تلاش‌های مسئولان هستند، به شرط آنکه اقدامات و زحمات مسئولان به‌درستی به مردم منتقل شود.

وی افزود: تبیین موفقیت‌ها، چالش‌ها و نیازهای دستگاه‌ها و انتقال دقیق بازخوردهای مردمی به مدیران از وظایف اساسی روابط عمومی‌ها است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همه تلاش ما بر رضایت مردم متمرکز است، اگر بهترین برنامه‌ها را ارائه کنیم اما مردم از خدمات ما راضی نباشند، مأموریت ما ناقص خواهد بود.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید بدون پنهان‌کاری، ضعف‌ها و مشکلات دستگاه‌ها را صادقانه به مدیریت انتقال دهند.

وی افزود: مدیران اجرایی به دلیل تمرکز بر روندهای داخلی ممکن است از بازخوردهای عمومی غافل شوند و روابط عمومی‌ها نقشی کلیدی در انتقال این بازخوردها دارند.

استاندار مرکزی بر اهمیت رابطه نزدیک میان مدیران و روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: موفق‌ترین دستگاه‌ها آن‌هایی هستند که مدیران با روابط عمومی‌های خود ارتباط مستقیم و مؤثر دارند.

زندیه‌وکیلی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در فرآیند اصلاح و ارتقای عملکرد دستگاه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وی خواستار تقویت ارتباط دوسویه بین مردم و مدیران شد و اظهار کرد: این تعامل به بهبود خدمات‌رسانی و افزایش اعتماد عمومی منجر شود.

آخرین اخبار