فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاقچیان احشام با کشف ۱۰۰ راس گوسفند در شهرستان دهلران خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 03 May 2024

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال سلمانی بیان کرد: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرارگرفت.

وی اظهار کرد : در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، مطرح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد :پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار