مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه سلامت در این استان سیستمی تمدید نمی‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 05 October 2021

پوشش بیمه سلامت در کرمانشاه سیستمی تمدید نمی‌شود

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پوشش بیمه در صندوق‌های پنج‌گانه بیمه سلامت شامل روستاییان و عشایر، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی، ایرانیان و کارکنان دولت به صورت سیستمی تمدید نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان بیمه سلامت بیمه‌شدگان زیر پوشش سازمان بیمه سلامت باید پیش از اتمام پوشش بیمه و برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های درمانی با مراجعه به سامانه غیر حضوری به نشانی eservices.ihio.gov.ir/esc یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد نسبت به تمدید پوشش بیمه خود اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: بیمه‌شدگانی که پوشش بیمه‌ای آن‌ها قبل از سال ۱۴۰۰ یا از تاریخ یکم مهرماه به بعد فاقد اعتبار بوده برای تمدید پوشش بیمه‌ای خود از سامانه غیر حضوری سازمان بیمه سلامت استفاده یا به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت این استان کرمانشاه مراجعه کنند.

قادری ادامه داد: آخرین تمدید سیستمی انجام شده مربوط به بیمه‌شدگان صندوق سلامت همگانی و روستاییان بوده که از یکم فروردین لغایت ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ فاقد اعتبار و به مدت سه ماه تمدید شده است.

به گفته وی با استعلام از کد دستوری #۱۶۶۶* امکان مشاهده اعتبار پوشش بیمه از طریق تلفن همراه فراهم شده و بیمه‌شدگان می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۶۶۶ به صورت شبانه‌روزی تماس گرفته و سواالات خود را مطرح کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون یک میلیون و ۷۹ هزار نفر در قالب صندوق‌های بیمه‌ای زیر پوشش بیمه سلامت این استان بوده و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است.

قادری افزود: هزینه بستری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به شرط رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمارستان‌های دولتی، سهم خود پرداخت «فرانشیز» مددجویان برای دریافت خدمات بستری زیر پوشش بیمه پایه و مراجعه به بیمارستان‌های دولتی در صورت رعایت سیستم ارجاع رایگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار