مدیرعامل شهرکهای صنعتی درسرابله :
مرتضی دارایی گفت: 900 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که سهم استان ایلام 14 شهرک مصوب و در حال فعالیت که از این تعداد سه مورد در شهرستان چرداول قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 23 September 2015
مرتضی دارایی گفت: 900 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که سهم استان ایلام 14 شهرک مصوب و در حال فعالیت که از این تعداد سه مورد در شهرستان چرداول قرار دارد.
به گزارش تابناک ایلام، مرتضی دارایی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سرابله اظهار کرد: استان ایلام قابلیت های بزرگی چون زمین های بکر، منابع غنی آب، خاک و نفت و گاز جهت سرمایه گذاری دارد که می تواند با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی گامی بزرگ در رونق اقتصادی و رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری در استان های محروم زمینه توسعه در مناطق کمتر برخوردار فراهم شده است.
دارایی تاکید کرد: 900 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که سهم استان ایلام 14 شهرک مصوب و در حال فعالیت که از این تعداد سه مورد در شهرستان چرداول قرار دارد.
به گفته وی، احداث شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از راه های مهم در تامین و برآورده کردن خواسته جوانان است که دولت تدبیر و امید گام های ارزشمندی برداشته که نمونه آن ورود هیات های سرمایه گذار خارجی به کشور با درایت و تدابیر دولت است که این مهم نوید بخش آینده ای روشن است.
وی به برنامه مهم شرکت شهرک های صنعتی در شهر های استان ایلام هم اشاره کرد و افزود: طراحی ایجاد مجتمع کارگاهی و نواحی صنعتی در ورودی های شهرها فراهم شده که به روش ساخت کارگاه و واگذاری به متقاضیان با دریافت 20 درصد قیمت و اجاره عملیاتی می شود که ایجاد این طرح باعث زیباسازی شهرها و کاهش ترافیک نیز می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام به اختصاص اعتبارات این شرکت اشاره کرد و گفت: تنها فرمانداری که بیشترین اعتبار را به بخش واحدهای صنعتی تخصیص داده، چرداول است.
وی از برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: به همت دولت تدبیر و امید فرصت های سرمایه گذاری در ایلام فراهم شده و این استان روی ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
مدیر عامل شهرک های صنعتی به همراه بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهر سرابله همچنین از دریاچه تفریحی سرابله و ناحیه صنعتی پیشنهادی برای ایجاد مجتمع کارگاهی بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار