مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دشمن سالیان سال است، در برابر جنگ سخت شکست خورده و امروز از طریق رسانه‌های مختلف هویت اسلامی و دینی مردم را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۹۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 28 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی زمینی ارتش که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا گفت: دشمن با همه توان و با همکاری بیش از 80 کشور جهان، جنگ را بر ایران تحمیل کرد و کشورهای مزدور بارها اعتراف کردند، که ما از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی به صدام کمک کردیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) جنگ هشت ساله، باعث صادر شدن انقلاب به خارج از کشور شد و پس از آن هیبت و ابرقدرتی آمریکا در جهان شکسته شد.
وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش دشمن این بود که این نظام که تازه شکل گرفته بود از بین برود، هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند، امروز شاهد هستیم نامی از صدام وجود ندارد، و برعکس فرهنگ ایثارگری، استقلال، و مقاومت در برابر ظلم توسط ایران به جهان نیز صادر شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی ادامه داد: کشورها حتی نمی توانستند در برابر آمریکا اعتراض کنند، اما امروز قاعده بازی تغییر کرده است، و در دل آمریکا مردم بر علیه ظلم اعتراض می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز جهان، به احترام آزادی خواهی و شهدای ایران اسلامی اهتمام ویژه ای دارد، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ نرم را آغاز کرده است، و از طریق رسانه‌ها مختلف هویت اسلامی و انقلابی را نشانه گرفته است، باید سعی کنیم آرمان‌های شهدا در جامعه جاری و ساری شود.
فرمانده ارشد قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در این مراسم گفت: شرایط بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران از نظر نظامی به برکت خون شهیدان و ایثارگران است و امنیت امروز را مدیون شهدای گرانقدر کشور هستیم.
امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: اکنون بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب همانند مولای متقیان حضرت علی(ع) در عین مظلومیت بسیار قوی هستیم ولی دفاع همچنان باقی است و به همین منظور باید روز به روز بر ارتقای توان دفاعی خود بیفزائیم.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مجاهدت، پایمردی، ایثارگری و از خودگذشتگی، جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کرد و نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با ۱۴۰فروند هواپیمای جنگی قدرت ایران را به رخ دشمنان کشید.
در این همایش از تنی چند از خانواده شهدا و ایثارگران بااهدای لوح سپاس تجلیل شد.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱شهید، 50 هزار و 395 جانباز و سه هزار و ۳۹2 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار