معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در سال قبل و سه ماه اول امسال درمجموع ۳۰۹ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 23 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی صبح چهارشنبه در جلسه گروه ارتقاء امنیت اجتماعی استان افزود: از این میزان ۲۵۸ نفر سال قبل با تلاش ستاد دیه از زندان آزاد شدند و ۵۱ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد نیز سه ماه اول سال جاری از زندان آزاد شدند.
وی تقویت ستاد دیه را از گام‌های خوب دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایف خود، خیرین را در جهت کمک به ستاد دیه استان بیش‌ازپیش فعال کند و دستگاه‌های فرهنگی زمینه گرایش جامعه به این‌گونه فعالیت‌ها را فراهم نمایند و از توانمندی و ظرفیت منابر وعظ، خطبا، ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی نیز در این خصوص بیشترین بهره‌گیری صورت گیرد.
یونسی در ادامه با تبریک عید قربان، عید بندگی بندگان خدا و عید غلبهٔ دین بر وسوسه‌های شیطانی، اقدامات ستاد دیه استان مازندران را ستود.
وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه انقلاب اسلامی در این دوران به جهان صادر و الگویی جدید را معرفی کرد افزود: امروز نیز در میدان مذاکره، مذاکره عقلا نیاز روی تدبیر و آینده‌نگری با حفظ عزت ایران اسلامی به نمایش گذاشته‌شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار