رئیس پلیس راه استان ایلام:
سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام: گفت: به منظور اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز محور ایلام به سرابله، انجام عملیات راه سازی و عمرانی این مسیر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 06 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده،رئیس پلیس راه استان ایلام بیان داشت: به منظور اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز محور ایلام به سرابله، انجام عملیات راه سازی و عمرانی این مسیر در محدوده کیلومتر ۲۹ از تاریخ ۲۲ شهریور لغایت یکم مهرماه انجام خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: با توجه به تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفاه حال هم استانی‌های عزیز در محور ایلام به سرابله محدوده کیلومتر ۲۹، مسیری کنارگذر در کیلومتر اعلامی پیش بینی شده و هیچ گونه انسدادی صورت نخواهد گرفت.

او ادامه داد: رانندگان به جهت پیشگیری از هر گونه حادثه ترافیکی در محل مورد اشاره نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احتیاط در هنگام رانندگی در این محدوده اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد : رانندگان وسایل نقلیه بویژه رانندگان ناوگان عمومی به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث ترافیکی نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و هرگونه عجله و شتاب بی مورد اقدام و همکاری لازم با مجریان اجرای پروژه اعلامی را داشته باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار