استاندار ایلام گفت: تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام به مناسبت هفته دولت افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۸۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 28 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آئین رونمایی از ۱۳ پروژه شهرستان ایلام و افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان امام(ره) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمات دولت و تلاش مدیران تا آخرین لحظه خدمت ادامه دارد.

وی ابراز کرد: ارایه عملکردها در سال پایانی دولت نشان می دهد که مدیران خادمان مردم و حافظان نظام جمهوری اسلامی که تا آخرین لحظه خدمت با همان رویکرد هشت سال پیش تلاش می کنند تا بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده افق و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی برای توسعه مناطق را ترسیم نمایند.

استاندار ایلام یادآور شد: امسال همزمان با هفته دولت، ۱۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و غیره در استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۵٠ نفر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

نوذری گفت: از این تعداد تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام، چوار، ملکشاهی، هلیلان و چرداول افتتاح و کلنگ زنی شده است و طی روزهای آینده، مابقی پروژه ها نیز در سایر شهرستانها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی با تشکر از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: به موازات اجرای محدودیتها و پروتکلها همه پای کار بودند و مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده، گفت: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر واکسینه شده اند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار