مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان با بیان اینکه عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکن نیازمندان این شهرستان تا پایان سال به اتمام می رسد، گفت: این تعداد واحدها با مشارکت بنیاد مسکن استان و بنیاد علوی برای کمک به مددجویان احداث می شود.
کد خبر: ۹۸۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 28 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیزمراد غلامی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر شده است تا پایان سال این تعداد واحد مسکن محرومان تکمیل شود که هم اکنون عملیات ساخت ۳۰ واحد آغاز شده است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان هلیلان با کمک خیرین و بنیاد مسکن برای رفع نیاز مسکن مددجویان که توان ساخت مسکن را نداشته در طول چهار سال گذشته ۳۰۰ واحد را احداث کرده و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان تاکید کرد: عزم کمیته امداد این است که پرونده مددجویان نیاز مسکن در هلیلان بسته شود و هیچ مددجوی تحت پوشش این نهاد از کمبود مسکن رنج نبرد.

غلامی با اشاره گرامیداشت هفته دولت، از افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در شهر هلیلان خبر داد و گفت: این واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش کمیته امداد و همکاری ادارات مرتبط و کمک خیرین بمنظور تهیه زمین مشکل مسکن مددجویان ۲ نفر به بالا فاقد مسکن یا دارای مسکن غیر مقاوم تا پایان سال جاری مرتفع شود.

مدیر کمیته امداد هلیلان یادآور شد: پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، پرداخت هزینه تعمیرات ،احداث سرویس بهداشتی و حصار کشی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه مسکن شهرستان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار