رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام؛
رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال تولید،پشتیبانی‌ها با اقدامات انجام شده، سبب کاهش قابل توجه اختلافات و دعاوی با پیمانکاران ..و خریداران محصولات جانبی به عنوان ذینفعان شرکت شده است.
کد خبر: ۹۸۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 26 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا شیرخانی افزود : در طی سال جاری با آسیب شناسی و انجام اصلاحات روی متن و شیوه اجرای پیمان‌های خدماتی و تفکیک فعالیت‌های تخصصی از آن‌ها شاهد تسریع در انجام امور و به کارگیری پیمانکاران تخصصی به عنوان پیمانکار مستقیم و نه پیمانکار جز بخصوص در حوزه عملیات و تعمیرات می‌باشیم.

وی بیان داشت :درج حقوق و مزایا طبق دستورالعمل طبقه‌بندی مشاغل مصوب وزارت نفت در قرارداد‌های خدماتی سبب رضایتمندی پرسنل شده و همچنین با جاری ساختن دستورالعمل حساب مشترک، حقوق پرسنل و بیمه آن‌ها بموقع و بدون تاخیر واریز می‌گردد، این امر سبب جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی با پیمانکاران و همچنین پرسنل با پیمانکاران و کاهش مراجعات به هیات‌های حل اختلاف اداره کار شده است.

رئیس امور پیمان‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در حوزه قرارداد‌های تعمیراتی و پروژه‌های اجرایی شرکت نیز با بهره‌گیری از تجارب و دستاورد‌های گذشته و همچنین استفاده از نظرات دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان کارفرما در پیمان ها، شرح کار و برآورد‌ها به دقت تهیه، تنظیم و در اسناد مناقصه درج می‌گردد تا نقطه ابهامی برای مناقصه گران و پیمانکار منتخب در زمان اجرا بوجود نیاید که این مهم باعث اعلام رضایت مناقصه گران و ایجاد شفافیت در قرارداد‌ها شده است.

وی  اضافه کرد: تدوین و نگارش صحیح اسناد مناقصه باعث می‌شود که با پیمانکاران در حین اجرای قرارداد‌ها چالش کمتری به وجود آمده و محصول قرارداد با هزینه مناسب و کیفیت بالا در اختیار کارفرما قرار گیرد و به تبع این موضوع نیز مشکلات حوزه کارگری همچون اختلاف پرداخت‌های حقوق، بیمه و مسائلی از این دست به حداقل ممکن خواهد رسید.

شیرخانی مطرح کرد: سرلوحه کار امور پیمان‌ها مشارکت و نظارت بر حسن اجرای قراردادها، پشتیبانی فعال از مجریان پیمان‌ها و حذف موانع قراردادی درجهت پایداری تولید است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار