استاندار ایلام خبر داد ؛
استاندار ایلام گفت: ۱۳۶ پروژه هفته دولت با اعتباری افزون بر ۴۳۶ میلیارد تومان در این استان کلنگ زنی یا افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۸۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 24 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام اظهار داشت: از مجموع ۱۳۶ پروژه هفته دولت که در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۱۴ پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه های هفته دولت ایلام در حوزه های راه، جاده، بهداشت و درمان و سایر بخش ها کلنگ زنی و افتتاح می شود و افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها موجبات اشتغال یک هزار و ۶۵۰ نفر را در استان بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: پروژه های هفته دولت در ایلام بصورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور معاونین استاندار افتتاح و یا کلنگ زنی می‌ شود.

نوذری تاکید کرد: ارایه گزارش عملکردی اقدامات انجام شده موجب ایجاد وحدت بین مردم و دولت می‌ شود و از سوی دیگر فضای همدلی در کشور ایجاد می شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: مهم ترین ویژگی هفته دولت ارایه گزارش عملکردی خدمات نظام و دولت به مردم است و باید اقدامات انجام شده در تمامی حوزه ها توسط مدیران به اطلاع مردم برسد.

مکتبی بودن و ساده زیستی ۲ راز ماندگاری دولت شهید رجایی بود

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: مکتبی بودن و ساده زیستی ۲ راز ماندگاری دولت وقت شهید رجایی در سال ۱۳۶۰ بود.

نوذری افزود: در ۸ شهریور سال ۱۶۰ در دفتر ریاست جمهوری به دلیل انفجار، نخست وزیر وقت محمد جواد باهنر و محمدعلی رجایی رییس جمهوری منتخب به شهادت رسیدند اما با وجود اینکه ۲ ماه از دوره کاری آن دولت نگذشته بود ولی همان مدت کوتاه بصورت یک الگو برای دولت های جهان شناخته شد.

وی اقتدار و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: همه مسوولان و مردم باید قدردان جانفشانی شهیدان باشند که ادای دین مسوولان در این راستا تعهد کاری و خدمت به مردم است./م

بیشتر بخوانید :
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار