مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از دسترسی روستای شله کش با ۲۵۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
کد خبر: ۹۸۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 23 August 2021
به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی از اتصال روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول به شبکه ملی اطلاعات خبرداد و عنوان کرد: با همکاری اپراتور همراه اول روستای محروم شله کش با ۲۵۰ خانوار و جعیتی بالغ بر هزار نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی بیان داشت: برای اتصال این روستا یک سایت تلفن همراه نصب و اعتبار آن از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین گردیده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام تصریح کرد: طبق اسناد بالا دستی تامین زیرساخت های ارتباطی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته برای ارائه خدمات آموزشی، کشاورزی، سلامت و خدمات بانکی از وظایف وزارت ارتباطات است که زیرساخت های اصلی برای بهبود سطح زندگی روستایی را در پی دارد و تا به امروز بیش از ۹۰درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از این موضوع بهرمند هستند.

بیرامی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح تامین پوشش تلفن همراه در سطح روستاهای استان و همچنین طرح اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات در سال جاری، ابراز امیدواری کرد ظرف ۲ ماه آینده کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از این سرویس های ارتباطی بهره مند می شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار