مدیر تابناک استان قم در حاشیه بازدید مسوولین هیئت وکانون خادم الرضا(ع) از دفتر این پایگاه خبری، عنوان خادم افتخاری هیئت خادم الرضا(ع) را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 21 September 2015
به گزارش تابناک قم، در دیدار جمعی از مسوولان هیئت وکانون خادم الرضا(ع) از دفتر پایگاه خبری تحلیلی تابناک در استان قم، فخرالدین یوسف پور عنوان خادم افتخاری و حمایل خدام افتخاری این هیئت را دریافت کرد و گفت: در جامعه امروز، هجمه های زیادی جامعه را تهدید می کند، که بچه حزب اللهی ها باید تابلودار مبارزه با این هجمه ها باشند.

وی با اشاره به نقش هیئات مذهبی در اتحاد وانسجام میان نیروهای حزب اللهی گفت: هیئت وکانون خادم الرضا(ع) از جمله هیئت هایی است که مردم علاقه زیادی به آن دارند و بحمدالله چنددستگی در آن دیده نمی شود.

مدیر تابناک استان قم افزود: از زمانی که با هیئت خادم الرضا(ع) آشنا شدم، نظم و برنامه ریزی را در آن به وضوح مشاهده کردم و این هیئت امروزه از جمله هیئت های سرآمد در استان و حتی کشور است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره گیری صحیح از فضای مجازی برای مقابله با هجمه دشمنان افزود: یک وهابی مطلبی را در فضای مجازی توئیت می کند که بالای3میلیون لایک می خورد اما هنوز ما در این فضا، آنگونه که شایسته است حضور پیدا نکرده ایم.

یوسف پور خاطرنشان کرد:هیئت خادم الرضا(ع) در عرصه های مختلفی سنگ بنایی را در استان گذاشته است که در هیئت های دیگر دیده نمی شودکه از جمله آن توجه به بحث خبر و اطلاع رسانی است.

مدیر تابناک قم، خادم افتخاری هیئت خادم الرضا(ع) شد


تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با هیئت و علاقه مندی آنان به اهل بیت(ع)

در ابتدای این دیدار نیز حمید ناطقی در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های حمایتی تابناک قم از اخبار هیئت وکانون خادم الرضا(ع) خاطرنشان کرد: هدف از حضور در رسانه ها این است که ضمن عرض خداقوت و تشکر به افرادی که محبت هایی را دارند و به تشکیلات اهل بیتی علاقه دارند، رابطه خوب وصمیمی را بخصوص در محرم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تولید انبوه اخبار در مراسم محرم سال گذشته تصریح کرد: بازدید میلیونی از سایت هیئت خادم الرضا(ع) و همچنین انعکاس گسترده اخبار تولید شده در رسانه های مختلف حکایت از علاقه مندی مردم و اصحاب رسانه استان به هیئات مذهبی دارد.

در ادامه این مراسم، محمدرضا قربان زاده مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به اهداف حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی تابناک در استان قم تصریح کرد: علیرغم سپری شدن مدت زمان کوتاه از آغاز فعالیت این پایگاه خبری در قم، همکاری بسیار صمیمی و خوبی با هیئت خادم الرضا(ع) صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود در هیئت خادم الرضا(ع) و پایگاه خبری تحلیلی تابناک، خواستار همکاری هرچه بیشتر میان دو مجموعه شد و اظهار داشت: اصحاب رسانه استان قم محبت و علاقه فراوانی را به اهل بیت(ع) و مجموعه های مذهبی دارند.

مسوول روابط عمومی هیئت خادم الرضا(ع) بیان داشت: هیئت خادم الرضا(ع) بعد از گذشت بیست و دو سال از فعالیت خود، بیش از 45هزار عضو دارد که با حضور در دفاتر رسانه های استان و اعطای عنوان خادم افتخاری رسانه به اصحاب محترم رسانه تلاش داریم تا گوشه ای از این محبت عاشقان حسینی به هیئت خادم الرضا(ع) را پاس بداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
تبریک به جناب آقای یوسف پور بابت کسب عنوان خادمی افتخاری
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
برنامه روابط عمومی هیئت مذکور در رسیدن به محضر اصحاب رسانه و عرض خداقوت به اون ها اقدام شایسته ای هست که حتی هنوز توسط روابط عمومی های آستان های مقدس ما هم صورت نگرفته بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
به امید موفقیت هردو مجموعه تابناک و هیئت خادم الرضا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
ياعلي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار