معاون اورژانس استان البرز از وقوع یک حادثه برق گرفتگی در عصر امروز نیز خبر داد و گفت: یک جوان 27 ساله در هنگام نصب بنر در بلوار آزادی مهرشهر کرج دچار برق گرفتگی شد.
کد خبر: ۹۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 21 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: بعد از ظهر روز دوشنبه سی ام شهریور حادثه ای بزرگ در شرکت تولید داروی سها 2 مستقر در استان البرز رخ داد.

بر اثر این حادثه آتش سوزی مهیبی مشاهده شد و بلافاصله نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس برای نجات مصدومان احتمالی و مهار آتش سوزی به محل اعزام شدند.
بر اساس این گزارش، پس از چند ساعت آتش سوزی و تلاش نیروهای امدادی، در نهایت این آتش سوزی مهار شد.
در رابطه با خسارات جانی آتش سوزی در یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید دارو در کشورمان،
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: پس از دریافت گزارش و با توجه به حساسیت موضوع 3 تیم پزشکی و امدادی به محل اعزام شدند و بر اساس گزارش ماموران در محل، 6 نفر بر اثر این حادثه و به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی دچار مصدومیت شدند.
این مسئول اظهار داشت: 1 نفر از مصدومان در محل حادثه درمان و 5 نفر دیگر به بیمارستان شریعتی منتقل شدند و هم‌اکنون مراحل درمانی آنها در این بیمارستان در حال انجام است.

رحمتی همچنین از وقوع یک حادثه برق گرفتگی در عصر امروز نیز خبر داد و گفت: یک جوان 27 ساله در هنگام نصب بنر در بلوار آزادی مهرشهر کرج دچار برق گرفتگی شد.
وی افزود: در کمترین زمان ممکن یک تیم مجهز پزشکی به محل اعزام و خوشبختانه این جوان از مرگ نجات یافت.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در پایان گفت: این جوان نیز به بیمارستان شهید شریعتی منتقل شده و هم اکنون در این مرکز بستری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار