فرماندار ویژه دهلران؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بیان کرد: نقش رسانه‌ها در ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت کرونا و همچنین تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۸۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 15 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری افزود: مرزبانی و شورای تامین با همکاری  وسایل نقلیه با پلاک غیربومی از سمت سپتون را  با جدیت رصد و ماشین ها غیربومی  را عودت دهند.

وی گفت: هر صنفی باید رعایت پروتکل ها و تعطیلی ها را در صنف خود کنترل و پایش واداره ورزش و جوانان مراکز ورزشی تا پنجم شهریور را تعطیل کند 

عسگری اظهار داشت: کاهش سن واکسیناسیون و گسترش جمعیت هدف می تواند نقش موثری در مبارزه با کرونا داشته باشد و نیاز است مراکز بخش ها بشدت پای کار باشند.

وی بیان کرد:  به غیر از مشاغل شماره یک یعنی همان دستگاه های خدمات رسان تعطیلی شامل همه مشاغل می شود و سوپرمارکت ها، نانوایی ها و مراکز فروش مواد غذایی باید فعال باشند.

عسگری گفت: با توجه به شرایط بد موجود کرونایی ، فضای باز اولویت اصلی برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه محرم است.

وی ادامه داد: بیماریابی، قرنطینه و کنترل باید با شدت انجام و انتظامات نیروی انتظامی در مراکز درمانی و بیمارستان ها کمک کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار