معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: تمامی مراسمات عزاداری در فضاهای مسقف و سربسته ممنوع است و دستگاه های نظارتی موظف هستند بر این مهم بصورت شبانه روزی نظارت کنند.
کد خبر: ۹۸۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 15 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی  در نشست فوق العاده ‌تمهیدات مبارزه با کرونا با حضور فرمانداران تمامی شهرستان های استان اظهار داشت: برای کاهش شیوع کرونا مردم در مراسمات عزا، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کنند.

وی افزود: بمنظور کاهش شیوع کرونا تمامی مجوزهای تردد که از قبل صادر شده فاقد اعتبار است و از این پس فرمانداران نباید مجوز تردد صادر کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران تمامی شهرستان ها با بسیج امکانات و بکارگیری ظرفیت همه دستگاه های اجرایی منطقه، تدابیر و تمهیدات لازم را برای پیشگیری از شیوع کرونا اتخاذ کنند.

فتاحی اضافه کرد: بمنظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی لازم است برای مشارکت مردم و اقناع افکار عمومی از ظرفیت بالای رسانه های محلی، معتمدان، شوراها و دهیاران استفاده شود.

وی ادامه داد: فرمانداران همچنین باید سه فاکتور مهم رعایت پروتکل ها بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تسریع در انجام واکسیاسینون گروه های هدف را در دستور کار و اولویت قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان از طریق مداحان و هیات های مذهبی نسبت به تشدید و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ۲ روز تاسوعا و عاشورا اقدام کند.

فتاحی همچنین از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست نسبت به توجیه مسوولان چاپخانه ها در خصوص عدم درج زمان و مکان در اعلامیه های ترحیم اقدام کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار