معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: دستورالعملی برای تعیین صلاحیت سرمایه‌گذاران در استان داشته و واگذاری اراضی به افرادی باشد که مطمئنیم توانایی انجام آن پروژه را دارند.
کد خبر: ۹۸۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 10 August 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست کارگروه تخصصی نیروگاه‌های سیستان وبلوچستان اظهارداشت: پیرو نشست‌های برگزار شده متعدد در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این دغدغه وجود دارد که در ارتباط با اهلیت و صلاحیت سرمایه‌گذاران ورود پیدا کنیم.

وی افزود: در بحث تعیین اهلیت و صلاحیت سرمایه گذاران باید مشخص شود که اگر بخشی از اراضی با توجه به نوع پروژه و همچنین بخشی از منابع آبی که محدودیت در آن وجود دارد به فرد یا افرادی اختصاص پیدا می‌کند آنان کسانی باشند که بتوانند پروژه مدنظر را حتماً به نتیجه برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دستورات برای تعیین صلاحیت و اهلیت سرمایه‌گذاران توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز گرفته شد و لازم است این موارد ضرورت‌هایی باشند که برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف که به آنان توجه و سنجش شود.

وی تصریح کرد: در بحث اراضی هم که قبلاً به سرمایه‌گذاران داده شده در پیرو چند جلسه با حضور دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در مرکز خدمات و کارگروه‌های اقتصادی عنوان و بررسی شد که اراضی که واگذار شدند علاوه بر اینکه کمیته نظارت سازمان جهادکشاورزی آنان را رصد کند دستگاه اجرایی نیز در ارتباط با مجوزی که صادر کردند متعهد باشند و متقاضی که مجوز را برایش صادر کردند پیگیری کنند و در نظر داشته باشند که آیا آن طرح به سرانجام رسیده و اگر نرسیده انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار