در موسسه آموزشی طلوع مهر انجام شد؛
مدیر پژوهشی مؤسسه طلوع مهر از تدوین ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد در موضوعات مرتبط با قم از قبیل سرمایه اجتماعی، تفکر استراتژیک در شهرداری، چالش ها و راهکارهای حقوقی تاکسی اینترنتی، توانمندسازی کودکان خیابانی، نقش مسجد در توسعه فرهنگی و مدیریت شهری و... خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 10 August 2021

به گزارش تابناک قم، حسین محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سیاست هدفمندسازی پروژه های پژوهشی در این مؤسسه عنوان کرد: جهت‌گیری پژوهش در این مؤسسه به رویکرد ارائه راه حل‌ها برای برون‌رفت از چالش های فراروی کشور و استان قم است؛ این رویکرد نه تنها موجب کسب اعتبار علمی می شود، بلکه برای مردم ثروت ملی و رفاه به ارمغان می‌آورد.

وی در خصوص عملکرد این مؤسسه در حوزه پژوهش از انعقاد بیش از ۱۵ تفاهمنامه با مراکز ملی و استانی در بخش های دولتی، غیردولتی، مردم نهاد و خصوصی یاد کرد و افزود: هدفمندسازی ۳۰ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه نیازهای پژوهشی سازمان ها، تألیف ۲۰ عنوان کتاب در زمینه های روانشناسی، اقتصادی، مدیریتی، حقوقی، علوم ورزشی، تولید و انتشار بیش از ۵۰ مقاله علمی در زمینه های مدیریتی، روانشناسی، حقوق، علوم ورزشی، اجتماعی و اجرای ۲۴ «طرح پژوهشی تقاضامحور» در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، جوانان، فضای مجازی، فقه سیاسی، علوم ورزشی، روانشناسی، تعلیم وتربیت، مدیریت آموزشی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیر پژوهشی مؤسسه طلوع مهر از برگزاری ۶ کرسی نظریه پردازی، نقد و ترویجی در موضوعات نوپدید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خبر داد و گفت: تدوین ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد در موضوعات قم از قبیل سرمایه اجتماعی، تفکر استراتژیک در شهرداری، چالش ها و راهکارهای حقوقی تاکسی اینترنتی، توانمندسازی کودکان خیابانی، نقش مسجد در توسعه فرهنگی و مدیریت شهری، شناسایی و رتبه بندی موانع سرمایه گذاری در بخش خدمات شهری قم، مدیریت اموربانکی، اولویت بندی آسیب های اجتماعی قم و... از جمله اقدامات این موسسه در حوزه پژوهش بوده است.

احمد معماری زاده معاون فرهنگی دانشجویی این موسسه نیز در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: حفظ ارتباط با دانشجویان در دوران تحصیل غیر حضوری از طریق گروه نمایندگان دانشجویان از طریق شبکه های اجتماعی، تلفنی و حضوری به صورت محدود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو سال اخیر در دستور کار قرار داشته است.

وی از برگزاری جلسات مشاوره دانشجویی، حمایت از انجمن های علمی و کانون‌های فرهنگی و ورزشی، حمایت از طرح ها و ایده‌های دانشجویی خلاقانه و ایجاد تعامل و هم افزایی شغلی بین دانشجویان به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت یاد کرد و افزود: ارائه پشتیبانی و مشاوره های روانشناسی، و حقوقی، اعطای وام‌های دانشجویی و صندوق رفاه با پوشش 100% شهریه، پذیرش و خدمات ویژه به دانشجویان اتباع خارجی و فراهم نمودن خدمات و تسهیلات خوابگاهی برای دانشجویان غیربومی از سوی این معاونت دنبال شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار