استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزایش مبتلایان کرونا را نگران کننده دانست و گفت: ۷۵ تخت جدید به منظور پاسخگویی به نیاز بیماران کرونایی به تجهیزات بیمارستانی استان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 10 August 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری خواستار رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و زدن ماسک در اماکن عمومی شد و اظهار داشت: فرمانداران با برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان ضمن کنترل و مدیریت بیماری کرونا، مقدمات اجرای واکسیناسیون را فراهم آورند.

وی با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی ستاد ملی کرونا در خصوص تفاوت معنا دار افزایش مبتلایان و کاهش فوتی ها در استان ایلام افزود: تفاوت چشمگیر بین افزایش مبتلایان و کاهش فوتی ها نشان دهنده تلاش و پشتکار دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و دستگاه های مرتبط در مدیریت کرونا و از سویی نیز اهتمام مردم در پذیرش واکسیناسیون و افزایش روزانه تزریق واکسن است.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی استان بیان کرد: هم اکنون هفت شهرستان قرمز، ۲ نارنجی و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد و چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند و مردم رعایت نکنند، وضعیت پیش رو بحرانی و وخیم خواهد شد.

نوذری با بیان اینکه باید تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای ادارات در سطح استان در خدمت انجام واکسیناسیون قرار گیرد، یادآور شد: واکسیناسیون نقش مهمی در روند کاهشی و بهبود وضعیت بیماران کرونایی دارد، باید تلاش کنیم با انجام واکسیناسیون هم بار روانی جامعه را جمع کنیم و هم میزان مرگ و میر افراد درگیر را کاهش دهیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار