این جشنواره با هدف ترویج هر چه بیشتر و پر رنگ تر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه های استان به موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 21 September 2015

 به گزارش تابناک ایلام،رییس شورای بسیج رسانه ایلام گفت: نخستین جشنواره رسانه و دفاع مقدس از فردا پذیرای آثار خبرنگاران و عکاسان استان درموضوع دفاع مقدس است.

پژمان مهدوی اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترویج هر چه بیشتر و پر رنگ تر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه های استان به موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش های مختلف خبر، گزارش، یادداشت و عکس با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود و علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند از فردا سه شنبه آثار خود را به دبیرخانه این شورا واقع در سپاه ناحیه ایلام، سازمان بسیج رسانه استان تحویل دهند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا پایان مهر و به مدت یک ماه است واز برگزیدگان آثار برتر در دهه نخست آبان سال جاری در قالب نخستین جشنوراه رسانه و دفاع مقدس تجلیل می شود.

رییس شورای بسیج رسانه ایلام یادآور شد: رسانه های استان هیچ گونه محدودیتی برای ارسال آثار در بخش های مختلف با موضوع دفاع مقدس ندارند.

برگزاری جشنواره رسانه و دفاع مقدس دومین جشنواره برگزار شده از زمان آغاز به کار این شورا از زمستان سال گذشته تا کنون است.

چندی پیش این شورا نخستین جشنواره خود به عنوان جشنواره امر به معروف و نهی از منکر را برگزار کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار