جناب فرماندار در برخورد با مدیر برق این شهرستان از الفاظ رکیکی استفاده نموده که نمونه آن را فقط می توان در درگیری های چاله میدانی یافت ،موضوعی که اصلا در شان مدیر عالی شهرستان آن هم در مواجهه با مدیر دیگر نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۹۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ 07 August 2021

تابناک ایلام:: فرماندار در درجه اول یعنی نماینده عالی دولت و در درجه ای بالاتر یعنی نماد و پیشانی حاکمیت در شهرستان ،بنابراین کارکرد ،رفتار و ضعف و قوت وی نماد دولت و حاکمیت قلمداد می شود.

از منظر نمایش توانمندی و عدم کارآیی نظام سیاسی و دولت ها نیز فرمانداران معیار و شاخص اصلی تعیین کننده این مقادیر برای قضاوت عملکرد دولت و حاکمیت در شهرستان به حساب می آیند.

بنابراین نوع رفتار آنها با مردم و از نظر سلسله مراتب اداری با مجموعه زیر دست خود برشی از سیاست ها ،خط مشی ها و اخلاق و فتارها در سطح کلان مورد قضاوت قرار می گیرد.

بنابراین آنان بیش از هر فرد دیگری در معرض قضاوت قرار دارند و باید دقت نظر داشته باشند که حتی در راستای پیشبرد آموز مربوط به مردم اخلاق را چاشنی رفتار های مدیریتی نمایند و در این خصوص حق ندارند فراتر از قانون و چار چوب ها حقی فراتر برای خود قائل شوند .

امروز به هر دلیل ساعتی از روز برق شهرستان ایوان قطع شده و متعاقب آن بدلیل بروز نقص فنی در سیستم برق بیمارستان این شهرستان مشکلاتی متوجه بیماران و همراهان می شود.

هرچند مدیر اداره برق مدعی است که قطع برق خارج از خواست اداره متبوع بوده اما در شرایط کرونایی جاری این‌مساله در جای خود قابل بحث است.

اما آن گونه که شاهدان تایید کرده و رییس اداره برق شهرستان نیز برآن صحه گذاشته است این موضوع پرخاش فرماندار شهرستان را در پی داشته و باعث شده است تا وی موضوع را به توهین و اهانت به رئیس اداره برق شهرستان تبدیل کند.

براساس گواهی حاضرین در محل، جناب فرماندار در برخورد با مدیر برق این شهرستان از الفاظ رکیکی استفاده نموده که نمونه آن را فقط می توان در درگیری های چاله میدانی یافت ،موضوعی که اصلا در شان مدیر عالی شهرستان آن هم در مواجهه با مدیر دیگر نبوده و نخواهد بود.

از آنجائیکه چنین برخوردی آن هم در روزهای پایانی بازماندگان مدیریتی دولت تدبیر وامید می تواند دست آویز تحلیل و تفسیرهای متعددی قرار گیرد این رفتار پرخاشگرانه نه تنها در شان یک کارمند معمولی بلکه لز فرماندار متصف به اخلاق ایوان انتظار نمی رود.

انتظار می رود فرماندار محترم ایوان ضمن تبيين چرایی بروز چنین رفتار پرخاشگرانه ای آن هم متوجه مدیری که بروز اتفاق خارج از دایره تصمیم گیری وی فرار دارد ،از این مدیر دلجویی نموده تا با خاطره خوشی شاهد پایان عمر دولت تدبیر و امید در این شهرستان با فرهنگ و ریشه دار باشیم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تقصیر هیچکسی از برقیها و ایوانیا نیست
رییس باشی و ایوانی ادعای خدایی دارن
ایوان تو ایلام شده ترکها و ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار