فرماندار آبدانان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هماهنگی و حکم مراجع محترم قضایی، با کلیه کسانیکه موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعت نکنند و همچنین با مداحان وگروه‌های موسیقی متخلف، حتی سازمان‌های دولتی برخورد قضایی میشود و اماکن ورزشی وتجاری و اجتماعی مورد بحث تعطیل خواهندشد.
کد خبر: ۹۸۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 06 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مرادحاضلی افزود:  به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با هماهنگی و حکم مراجع محترم قضایی، با کلیه کسانیکه موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعت نکنند و همچنین با مداحان وگروه‌های موسیقی متخلف، حتی سازمان‌های دولتی برخورد قضایی میشود و اماکن ورزشی وتجاری و اجتماعی مورد بحث تعطیل خواهندشد.

وی گفت: لازم است که شبکه بهداشت و درمان با استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسبجی در قالب طرح موفق شهید سلیمانی و همچنین امکانات و نیرو‌های انسانی جمعیت هلال احمر، فرایند بیماریابی و تشخیص و درمان زود هنگام بیماران کرونایی اقدام سریع انجام دهند.

مرادحاصلی مطرح کرد:  کاهش اجرای پروتکل‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سطح شهرستان، باعث افزایش نگران کننده آمار بیماران وفوتی‌های کرونایی شده و چنانچه تجدید نظر فوری و سختگیرانه در این زمینه اعمال نشود در آینده نزدیک با معضلات وبحران‌های غیرقابل کنترل روبرو خواهیم شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار