از ابتدای سال با کشف ۶۵ مزرعه کوچک و بزرگ استخراج رمز ارز، شمار دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) که از این شهرستان جمع آوری شده به بیش از ۴ هزار دستگاه رسید.
کد خبر: ۹۸۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 04 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مدیر منطقه برق پاکدشت با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی دومزرعه درروز جاری که هر دو در مرکز شهر و در منازل مسکونی کشف شد، احتمال رسوخ شدید دستگاه‌های استخراج رمز ارز به منازل مسکونی به واقعیت نزدیکتر شد.
حمیدرضا نادری افزود: رشد شدید بار که بر اساس برنامه ریزی مناطق برق در پیک بار تابستان مورد پایش، اندازه گیری و ارزیابی قرار می‌گیرند و همچنین تعدد و تکرر عیب‌های و اتفاقات و حوادث منجر به خاموشی در تجهیزات شبکه توزیع که در برخی محله‌ها بسیار بیش از حد انتظار اتفاق افتاد، دور از انتظار نیسطت که از این پس شاهد کشف مزارع در منازل مسکونی باشیم و بر اساس همین موارد برنامه ریزی و اقدامات لازم در این خصوص پیگیری خواهد شد.
وی گفت: با توجه به حساسیت و همراهی مسئولین و دستورات ویژه از دادستان شهرستان و رئیس دادگاه بخش شریف آباد، همچنین حضور و همراهی عوامل نیروی انتظامی، کشف مزارع رمزارز با جدیت بیش از پیش انجام خواهد شد.
مدیر ناحیه برق پاکدشت تاکید کرد: استفاده از انشعاب برق بدون مجوز قانونی برای استخراج ارز دیجیتال، از مصادیق تغییر کاربری محسوب شده و در صورت شناسایی، انشعاب برق آن محل قطع و دستگاه و تجهیزات مورد استفاده توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری و ضبط می‌شود.

منبع/خبرگزاری صدا وسیمای استان تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار