فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت وآرامش زیربنای توسعه وپویایی جامعه است، گفت: ناجا یکی از ارکان مهم در نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۹۸۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 28 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان مهران عنوان کرد: امنیت اتفاقی نیست و پلیس برای تحقق این مهم با تمام توان و ظرفیت های خود به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت شهروندان است.

وی با تاکید براین نکته که امنیت کشورمرهون خون پاک شهداء است افزود: نیروی انتظامی نگهبان و حافظ خون شهداء است و شبانه روز با خدمت صادقانه و بی منت در تلاش است این امنیت را حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش‌های مذبوهانه کشورهای بیگانه و استعمارگر برای ایجاد شکاف وتفرقه بین مردم و مسئولان اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایه های اصلی آن هدایت های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی، وحدت و انسجام بی نظیر مردمی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، یادآور شد: ملت ولایت مدارما در عرصه های مختلف نشان داده اندکه همیشه پای آرمانهای نظام وانقلاب خود هستند، چراکه مسیر انقلاب ما مسیر ولایت است و مسیر ولایت همان مسیر انبیاء و اولیاء خداست.

گفتنی است در پایان جلسه سردار دلاور القاصی مهر طی حکمی سرهنگ سروش اصل مرز را به عنوان فرمانده جدید شهرستان مهران معرفی کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار