مدیرکل دامپزشکی استان قم خبر داد:
مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: ۲۰ اکیپ بازرسی بهداشتی شامل ۵ اکیپ ثابت و ۱۵ اکیپ سیار در سطح شهر قم و بخش‌های تابعه با استفاده از توان ۳۹ نفر کار‌شناس دامپزشکی به همراه ناظر ذبح شرعی در روز عید قربان در سطح شهر حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 20 September 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی رفیعی با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: اداره‌کل دامپزشکی استان قم در راستای نظارت بهداشتی و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها از دام به انسان در روز عید قربان از تمامی امکانات خود بهره می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان قم افزود: در روز عید قربان کار‌شناسان بهداشت این اداره از ساعت 6 صبح تا 13 بعد از ظهر توسط 20 اکیپ بازرسی بهداشتی شامل 5 اکیپ ثابت و 15 اکیپ سیار در سطح شهر قم و بخش‌های تابعه با استفاده از توان 39 نفر کار‌شناس دامپزشکی به‌همراه ناظر ذبح شرعی حضور فعال دارند.

وی خاطر نشان کرد: کار‌شناسان بهداشت این اداره‌کل از ساعت 6 صبح در کشتارگاه دام شهرداری حضور داشته و نسبت به معاینه و نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی اقدام می‌کنند.

رفیعی عنوان کرد: تمام خدمات دامپزشکی رایگان است و شماره تلفن 1512 این اداره کل آماده پاسخگویی به همشهریان است.

مدیرکل دامپزشکی استان قم افزود: از همه شهروندان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از مخاطرات بهداشتی از ذبح دام در معابر خودداری و دام‌های خود را به کشتارگاه منتقل تا تحت نظارت بهداشتی این اداره کل ذبح صورت گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار