استاندار ایلام:
 استاندار ایلام از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های مرزی استان خبر داد و گفت: چنانچه دولت نیز در این زمینه مساعدت کند، می توان پروژه‌ های نیمه تمام را به سرانجام رساند.
کد خبر: ۹۷۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 20 July 2021

 به گزارش تابناک  ایلام، محمد نوذری در ادامه پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود با مسوولان ارشد کشوری در مرکز با وزیر کشور دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از روند انتخابات، موضوعات مرزی، اربعین و دیگر مسایل با اشاره به نگاه ویژه مقام عالی وزارت کشور نسبت به حوزه تقسیمات کشوری در استان ایلام گفت: اهتمام جدی وزارت کشور و همراهی دیگر مسوولان ارشد دولتی در حوزه تقسیمات کشوری خدمات ارزشمندی در استان نظیر ایجاد ۲ شهرستان، یک بخش، ۲ بازارچه مرزی، همچنین ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و امروز نیز با تصویب هیات وزیران ایجاد فرمانداری ویژه دهلران محقق شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: لازم می دانم به نمایندگی از مردم شریف استان از مجموعه دست اندرکاران وزارت کشور و هیات وزیران با دلیل توجه ویژه به ایلام قدردانی کنم.

نوذری خواستار مساعدت دولت در به نتیجه رسیدن دیگر مطالبات استان در حوزه کاری وزارت کشور شد و بیان کرد: به نتیجه رسیدن ایجاد بخش آسمان آباد، بازارچه هلاله شمالی و دیگر مطالبات این حوزه در مدت کوتاه باقیمانده تا پایان دولت از مطالبات مهم مردم استان است که امیدواریم محقق شود.

وی همچنین خواستار مساعدت دولت برای اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان به ویژه در حوزه اربعین و مرز شد و اضافه کرد: طرح‌های مهم و اولویت داری در استان وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بسیار بالا بوده و اگر چنانچه مسوولان کشوری نیز در این زمینه مساعدت داشته باشد، می توان این پروژه‌ها را در سریعترین زمان به سرانجام برسانیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار