معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام از اجرای 200 برنامه فرهنگی و هنری ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان با حضور مسوولان ارشد استان، در محل سپاه ناحیه ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 20 September 2015
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام از اجرای 200 برنامه فرهنگی و هنری ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان با حضور مسوولان ارشد استان، در محل سپاه ناحیه  ایلام برگزار می شود.
به گزارش تابناک ایلام،مجید کاکی بااعلام این خبراظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا خودباوری و اعتماد را در مردم افزایش داده، ارزش ها و ایمان را پررنگ تر و روحیه جهادی و شهادت طلبی را در بین جوانان به اوج خود برسانیم.
وی افزود: امروز باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل سوم بازگو شود تا الگو و خط مشی نوجوانان و جوانان کشور در این برهه حساس قرار گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام با اشاره به اهم برنامه های این ایام در سطح شهرستان تاکید کرد: عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان، نمایشگاه دفاع مقدس و بخش های متعدد مستند این دوران از شبکه استانی مرکز ایلام از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام است.
کاکی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا می شود.
وی همچنین عناوین روزهای هفته دفاع مقدس را به شرح زیر اعلام کرد:
سه شنبه 31 شهریور : نیروهای مسلح ، سلحشوری ، پایمردی
چهارشنبه 1 مهر : روحانیت ، علم و دانش پژوهی ، سربازان
پنج شنبه 2 مهر : شهیدان ، جانبازان ، صلابت و افتخار آفرینی
جمعه 3 مهر : معنویت ، زنان ، خانواده و سلامت
شنبه 4 مهر : دفاع همه جانبه ، جوانان و پشتیبانی مردمی و اصناف
یکشنبه 5 مهر : ولایتمداری ، رزمندگان ، جهادگران ، آزادگان و پیشکسوتان
دوشنبه 6 مهر : وحدت ملی ، بصیرت ، دشمن شناسی و بیداری اسلامی ، استکبار ستیزی
سه شنبه 7 مهر : فرماندهان ، عزت مداران ، حماسه آفرینان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار