نماینده ولی فقیه در ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی به اقتدار رسیده است و این اقتدار محصول رشادت و جانفشانی جوانانی است که آرامش خود را دادند تا نظام بماند.
کد خبر: ۹۷۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 17 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در یادواره شهدای بمباران شهدای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و ۴۲ شهید روستای بیشه دراز که با فرمانده سپاه استان، فرماندار دهلران وامام جمعه و جمعی از فرماندهان زمان جنگ، مدیران و مردم برگزار شد گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترانیده شده و دشمنان از این عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند و با تحریم و فشار می‌خواهند ما را در تنگنا قرار داده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی به خون پاک شهدا و ثمره صبر و استقامت رزمندگان اشاره کرد، گفت: انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه آنچنان در دل زمین جای گرفته است که شاخ برگ‌های آن در جهان هستی خود نمایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده و دشمن قدرت تهاجم را از دست داده است و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطا و حماقت کنند و بخواهند تجربه گذشته را تکرار کنند همین مردم با استقامت بیشتر در مقابل آنها خواهند ایستاد و آنها را به درک واصل خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اظهار داشت: پدافند هوایی یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که با موشک تولید داخلی بتواند پیشرفته‌ترین پهباد در دنیا تولید که در اختیار آمریکا است ساقط کند.

وی به سقوط پهباد ساقط شده آمریکا توسط پدافند هوایی کشور اشاره کرد؛ گفت: این اقدام سبب شد که رئیس جمهور آمریکا خا ظعانه و ذلیلانه از جمهوری اسلام به خاطر اینکه پهباد بدون سرنشین را آنها را ساقط کرده و هواپیمای که داری سرنشین بوده را نزده است با تمام خشوع و خضو از کشور ما تشکر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی در ضربه به ملت ایران، یادآور شد: توطئه‌های شیطانی دشمنان نظام آنها همواره وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد اما ملت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام نقشه‌های شوم دشمن خنثی شده است.

وی گفت: مردم شهرستان دهلران در انتخابات ۲۸ خردادماه حماسه آفریدن ونشان دادند که مردمی ولایت مدار هستند چرا که علی رغم همه سختی‌ها و گلمندی ها از مسئولان پای صندوق‌ها آمدن وحماسه آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام سومین استان کشور بود که مردم با مشارکت ۶۳ در صدی خود در انتخابات شرکت کردند و این سند ولایت مداری مردم این استان است و مسئولان باید به عنوان یک ابزار استقاده برای خدمت به مردم نگاه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اظهار داشت: روستای بیشه دراز یکی از روستاهای مهم کشور است که در زمان جنگ و حتی بعد از جنگ به همواره دغدغه نظام و انقلاب را داشتند که این بیانگر ولایت مداری این خطه است.

وی به ۴۲ شهید والا مقام روستای بیشه دار اشاره کرد گفت: مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز مثال زدنی است چرا که در زمان جنگ ذره‌ای عقب نشینی نکردند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند که این خود یک افتخار بزرگ برای مردم این روستا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار