فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت : در زمان جنگ مردم مقاوم روستای بیشه دراز حماسه ها و صحنه های زیبایی را ثبت کردند که در تاریخ ماندگار است.
کد خبر: ۹۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 17 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در یادواره شهدای بمباران لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا (ع) ارتش و ۴۲ شهید روستای بیشه دراز که با حضور نماینده ولی وفقه وامام جمعه ایلام و جمعی از فرماندهان ، مدیران و مردم برگزار شد گفت: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

وی اظهار داشت: ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت دشمنان از هیچ توطئه، نیرنگ و فریبی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده اند اما با حضور همیشه در صحنه ملت ما همه این نقشه‌های شوم آنها خنثی و برملا شده است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان ما جان خود را تقدیم کردند تا روحیه خودباوری در درون ما تقویت و نهادینه شود گفت: در آذرماه کنگره فرماندهان و سه هزار شهید استان برگزار خواهد می‌شود

شاه کرمی تصریح کرد: این یادواره مقدمه برای کنگره با عظمت آذرماه است و ما تلاش کردیم مراسمات فرهنگی در نقاط که دارای برجستگی دارند برگزار کنیم که بیشه دار یکی از مناطق مهم است که در دوران دفاع مقدس مردان و زنان آن رشادت‌های ماندگاری بر جای گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم روستای بیشه دراز که در زمان جنگ عقب نشینی نکردند، گفت: مردم این روستا با مقاومت و ایثار و مردانگی ماندند و زنان این روستا نیز پای به پای مردان خود مقاومت کردند و ۴۲ شهید را تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مقاومت و ایثار مردم بیشه دراز به گونه‌ای بود که بسیاری از آنها نظاره‌گر شهادت بچه‌ها خود بودند که صحنه‌های زیبا و حماسه‌های ماندگاری در این روستا به جا گذاشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار