معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: یکی از مکان‌های پر تردد آرامستان ها هستند که باید با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد در مسیر ایلام - صالح آباد و بهشت رضای ایلام کنترل و محدود شود.
کد خبر: ۹۷۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 15 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم زاد اظهار داشت:یکی از مکان‌های پر تردد آرامستان ها هستند که باید با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد در مسیر ایلام - صالح آباد و بهشت رضای ایلام کنترل و محدود شود.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هفته اخیر قرارگاه کرونا در شهرستان‌های مهران، ایلام و قرارگاه استانی نیز برگزار شد و تاکیدات لازم در جهت عملیاتی شدن مصوبات ستاد استانی کرونا صورت گرفت.

رستم زاد مطرح کرد: با توجه به اینکه بحث جان و سلامت مردم در میان است به همین دلیل هر دستگاهی که مصوبات ستاد استانی کرونا را اجرا نکند، به دادگستری معرفی خواهد شد.

وی افزود: هیچ توجیهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نمی شود زیرا سلامت مردم اولویت اصلی همه ماست.

وی گفت:تالارها نیز تعطیل بوده و نانوایی ها باید پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را بصورت کامل رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نقش رسانه ها و صدا و سیما با تولید محتوا و ساخت برنامه های اثرگذار و فرهنگ ساز بسیار کلیدی بوده و می توان مردم را پای کار بیاورند.

وی ادامه داد:با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی در بین افراد مسنی که واکسن کرونا دریافت کرده اند هیچ مورد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است.

وی همچنین خواستار محدود شدن فعالیت باشگاه های زیر زمینی و بانک‌هایی شد که تهویه هوای مناسبی ندارند ./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار