نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتار اروپایی ها موجب می شود هیچ کشوری به آنها اعتماد نکند، خاطرنشان کرد: بدون شک این نوع اظهارنظرهای سیاسی در راستای جلب نظر مقامات کاخ سفید است.
کد خبر: ۹۷۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 15 July 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در واکنش به موضع دوگانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقابل کشورمان، گفت: مسئولان قاره سبز اساسا دچار تناقض گویی در اعلام مواضع سیاسی و بین المللی خودشان هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه آنها در سال های گذشته بدون توجه به استقلال سیاسی این قاره، با دستور کار پیروی از سیاست های واشنگتن وارد حوزه مذاکرات هسته ای با کشورمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها راهبرد مشخصی در مقابل ایران اسلامی ندارند، ادامه داد: به عنوان مثال آنها به خوبی می دانند ایران مدافع حقوق بشر است اما در اقدامی نادرست کشورمان را به نقض این مهم محکوم می کنند که نشان دهنده رفتاری دوگانه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد طرح موضوع سیاست گفتگو و همچنین اعمال فشار بیانگر نداشتن برنامه و چارچوب مشخص در برابر جمهوری اسلامی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتار اروپایی ها موجب می شود هیچ کشوری به آنها اعتماد نکند، خاطرنشان کرد: بدون شک این نوع اظهارنظرهای سیاسی در راستای جلب نظر مقامات کاخ سفید است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار