فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت و آرامش جامعه مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی است .
کد خبر: ۹۷۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 11 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با خانواده جان باخته کرونایی سروان "علی محمد عباسی" از وی بعنوان فرمانده ای شجاع و با اخلاق یاد کرد و اظهار داشت: خانواده‌ های ناجا از افتخارات و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تکریم، قدردانی و ارج نهادن به این عزیزان جزء اولویت‌های است .

وی افزود: امنیت و آرامش جامعه مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی که بی ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشته اند .

فرمانده انتظامی استان ایلام با تقدیر از صبوری خانواده‌های کارکنان ناجا با توجه به شرایط سخت کاری ، ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم که رسیدگی به امور خانواده ناجا را اولویت قرار دهیم و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن‌ها دریغ نخواهیم کرد .

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی و بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات در میدان مقابله با کرونا، تصریح کرد: در این شرایط سخت نه تنها ماموریت هایمان را تعطیل نکرده ایم بلکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی که تا پای جان در کنار مردم و مدافعان سلامت هستند البته در اجرای این ماموریت‌ها تعدادی از همکارانم به فیض شهادت نائل آمده اند .

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مکان‌های پرتردد، محیط‌های اداری و اصناف با جدیت تمام به منظور پیشگیری از موج پنجم کرونا در دستور کار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد .

گفتنی است فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با حضور بر مزار سروان "علی محمد عباسی" ضمن نثار فاتحه و ادای احترام ، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند، سروان "علی محمد عباسی" 14 تیرماه که به دلیل مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان بستری بود پس از جدالی چند روزه با ویروس منحوس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار