رئیس دادگستری شهرستان مهران
سبزواری رئیس دادگستری شهرستان مهران گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت پیشگام است و همواره تلاش می‌کند تا امنیت و آسایش جامعه را به نحو مطلوب حفظ کند.
کد خبر: ۹۷۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 29 June 2021

به گزارش تابناک ایلام، عبدالکریم سبزواری رئیس دادگستری شهرستان مهران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان این که توجه به امنیت و عدالت در مأموریت‌های پلیس موجب تداوم امنیت در جامعه می‌شود، بیان داشت: نام نیروی انتظامی و حضور پلیس، نظم و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد و همه باید قدردان تلاش‌ها و خدمات سبزپوشان ناجا در عرصه‌های مختلف باشیم.

او با قدردانی از زحمات پلیس شهرستان اظهار کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت پیشگام است و همواره تلاش می‌کند تا امنیت و آسایش جامعه را به نحو مطلوب حفظ کند.

رئیس دادگستری شهرستان مهران تاکید کرد: دستگاه قضایی با تمام توان از نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت مردم حمایت می‌کند.

در ادامه این دیدار سرهنگ قدرت شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی یک هدف هم سو دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در تمام زمینه‌ها در کنار هم می‌توانند منشأ امنیت پایدار برای مردم و اجتماع باشند بنابراین با ایجاد چنین تعاملی مردم می‌توانند از احساس امنیت خوبی برخوردار شوند.

او ادامه داد: هدف از این دیدار تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان و کارکنان دادگستری استان و قدردانی از زحمات آن‌ها و همچنین ارتقاء بیش از پیش سطح تعاملات دستگاه قضا و پلیس در راستای ایجاد امنیتی پایدار در سطح استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با مطلوب ارزیابی کردن امنیت در سطح شهرستان، یادآور شد: کاهش جرائم در شهرستان نتیجه تعامل و همدلی و تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و پلیس و نتیجه این تلاش‌ها رضایتمندی مردم است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار