دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام:
دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام گفت: طی هفته گذشته از اماکن ورزشی در شهرستان‌های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۹۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 10 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بیست و چهارمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام با اجرای بازدید‌های نظارتی در شهرستان‌های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان تداوم یافت.

مجتبی باقری دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام، بیان داشت: نتایج گزارشات ارسالی حاکی از آن است که در هفته‌ی گذشته (۱۲ لغایت ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰) طی ۱۸ دوره نظارت ، ۱۴۱ مورد بازدید از اماکن مذکور به عمل آمده است.

باقری عمیق‌تر شدن شکاف‌های اجتماعی را یکی از نتایج منطقی پاندومی کرونا ذکر کرد و با توجه به کارکرد نهاد ورزش در ارتقای سطح سلامت افراد، اجتماعی کردن کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ تعاون و همکاری، تقویت هویت ملی و کاهش بحران قوم گرائی، تخلیه‌ی هیجانات و کاهش خشونت، بالا بردن عزت نفس و غیره، این نهاد را از معدود فرصت‌های عصر نوین به منظور تقویت وفاق اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخر‌های استان ایلام، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام آتی، تسریع در واکسیناسیون عمومی موجبات از سرگیری فعالیت‌های اجتماعی و به دنبال آن رونق نهاد ورزش به عنوان ظرفیتی بالقوه در تحقق اهداف مورد نظر را فراهم آورد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار