معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:استان در ارتباط به رعایت پروتکل های بهداشتی در زمره ۲ استان آخر به همراه سیستان و بلوچستان قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 08 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی فر افزود:رشد بسیار خطرناک مبتلایان به کرونا در مهران بی سابقه بوده و وضعیت شهرک اسلامیه و فاز چهار مهران نسبت به سایر مناطق مهران نگران کننده تر است.

وی گفت:افرادی که به کرونا مبتلا هستند، باید درمان لازم را دریافت و قرنطینه خانگی را رعایت کنند، بدین شکل هم دیگران آلوده نمی شوند و هم مانع از بستری فرد در مراکز درمانی می شود.

صادقی فر بیان داشت:برای کنترل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی باید به بیش از ۸۵ درصد برسد و استفاده از ماسک توسط مردم هنگام حضور در تجمعات ضروری است.

وی ادامه داد:پایگاه مراقبت مرزی از بهمن ۹۸ تاکنون بصورت ۲۴ ساعته  در مرز مهران برپا شده است و جزو محدود مرزهایی هستیم که برای نمونه گیری هزینه ای دریافت نمی کنیم.

وی گفت:: طی پنج روز گذشته تعداد مبتلایان در این کشور افزایش یافته که ۶۰ نفر از افراد وارد شده به مرز مهران بازگشت داده شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت:رعایت پروتکل ها در بازارچه مرزی ضعیف است و باید شدت رعایت پروتکل ها در آن قوی تر و طرف عراقی نیز ملزم به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار