نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار مازاد بر بودجه استان، به ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 05 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبر بسطامی  در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار اظهار داشت: پر کردن حفره فقر شهرستان‌های استان به صورت جدی و به‌ عنوان اصلی ترین دغدغه در دست بررسی است و در این راستا این اعتبار مازاد بر بودجه به ایلام اختصاص یافته که در تاریخ استان بی سابقه است.

وی با بیان اینکه در کنار مردم و همراه مردم بودن صرف‌نظر از قوانین خشک آماری می‌تواند گره گشا باشد، افزود: در خصوص کمبود آب استان در نشستی که با حضور مدیرعامل آبفای کشور برگزار شد، این موضوع مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان هدررفت آب در استان بیش از ۵۰ درصد است که در مقایسه با میانگین پرت آب کشور بسیار نگران کننده و نیازمند تصمیم‌گیری‌های تخصصی در حوزه آبفای استان است.

بسطامی در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان نیز اظهار داشت: مشکلات این حوزه به دلیل رابطه مستقیم با سلامت مردم بسیار جدی و مهم است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و موانع پیش رو به کار خواهیم گرفت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار