استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: به دلیل افزایش شیوع کرونا در استان، برگزاری تجمع، گردهمایی و نمایش های خیابانی بدون اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی ممنوع است و با متخلفان و قانون شکنان برخورد می شود.
کد خبر: ۹۷۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 04 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست ستاد کرونا استان با اشاره به برگزاری نمایش های خیابانی و تجمعات مردم در برخی از نقاط شهر ایلام اظهار داشت: تمامی تجمعات و گردهمایی باید دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی باشد که در صورت مشاهده نیروی انتظامی و دستگاه های مربوطه برخورد کنند.

وی میزان ابتلا و بستری کرونا در استان را نگران کننده و خواستار اهتمام مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد و افزود: اگر چنانچه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد.

استاندار ایلام بیان کرد: فرمانداران در این شرایط که شیوع کرونا در حال افزایش است، باید ستادهای شهرستانی خود را فعال و بازدیدهای روزانه و نظارت بر آرامستان ها را از سر بگیرند.

نوذری خواستار فعالیت بیشتر کارگروه رسانه ای کرونا در استان شد و افزود: نقش رسانه ها به ویژه کارگروه رسانه ای کرونا در تولید محتواهای هشدارهای کرونا بسیار تعیین کننده است.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در مهران یادآور شد: فرماندار جدید باید شیوع کرونا در این شهرستان را کنترل و از برگزاری تمامی اجتماعات ممانعت کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: مرکز قرنطینه مبتلایان به کرونا در مهران بسرعت تجهیز و راه اندازی شود و تمامی افرادیکه پس از ورود به مرز تست آنان مثبت شود باید در این مرکز به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

نوذری در خصوص اعمال محدودیت های کرونا در استان نیز گفت: تمامی محدودیت ها همچنان بر اساس رنگ بندی مناطق اعمال می شود و فرمانداران و دستگاه های مرتبط نیز موظف هستند بر این محدودیت ها بصورت روزانه نظارت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا بصورت هفتگی جلسات خود با حضور تمامی اعضا از سرگرفته و برای جلوگیری از شیوع پیک پنجم کرونا در استان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

الیاس فتاحی افزود: فرمانداران و مسوولان نظارتی شهرستان ها باید از حضور و اجتماعات آخر هفته مردم در آرامستان ها بعنوان مهم ترین عامل انتشار کرونا ممانعت کنند.

وی تاکید کرد: شهرداران با کمک نیروی انتظامی باید از برگزاری نمایش های خیابانی جلوگیری کرده و مردم نیز برای حفظ سلامت خود و اطرافیان همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فتاحی با قدردانی از اصحاب رسانه و کارگروه رسانه ای کرونا استان گفت: با اهتمام مردم و اصحاب رسانه ایلام توانست رتبه سوم مشارکت سیاسی کشور را در انتخابات ۱۴۰۰ کسب کند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برای انتخابات و تجمعات رئیسی و نماز جمعه چرا نیازی به مجوز نیست؟
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برای انتخابات و تجمعات رئیسی و نماز جمعه چرا نیازی به مجوز نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
الان باید حکومت نظامی اعلام کنن که دیگه به ملت نیاز ندارن،
انتخابات تمام ،نمازجمعه ها را نیستن تا ائمه جمعه سخنان حمایتی در وصف رئیسی گفتن ، الان که خرشان از پل گذشت ایست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار