فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر:
سرهنگ بیگی از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی درشبکه اجتماعی در شهرستان دره شهر خبر داد
کد خبر: ۹۷۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ 04 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اظهار داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او عنوان کرد: با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات اخذ شده توسط کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن شخص مزاحم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به این پلیس احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در ادامه بیان کرد: متهم در مواجهه با مستندات و ادله به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ بیگی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت فرزندان خود در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های:۰۸۴۳۵۲۲۲۵۵۴-۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۷ تماس حاصل نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار