اعضای شورا اسلامی شهر تهران در سیصد و هفتمین جلسه خود، ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی» را در دستور کار دارند.
کد خبر: ۹۷۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 04 July 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز -یکشنبه- سیصد و هفتمین جلسه خود، را با ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی» و ارائه گزارش سید حسن رسولی خزانه دار شورا در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰شهرداری تهران آغاز می کنند.

در ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان ، ،  قائم مقام ذیحساب» و طرح «الزام شهرداری تهران به جلوگیری از ایجاد و توسعه مراکز نگهداری از گونه های حیات وحش در شهر تهران» بررسی می شود.

همچنین اعضای شورا شصت و چهارمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران را بررسی می کنند.

سپس گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان نوسازی شهر تهران»، «سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران»، «سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران» برای سال مالی ۱۳۹۴ بررسی خواهد شد.

همچنین در این جلسه ۱۱ مورد پرونده پلاک ثبتی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار