رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: طرح‌های نیمه تمام این استان ۷۰۰ طرح است که سه طرح اصلی و شاخص آن تا پایان دولت به نتیجه می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 03 July 2021

نعمت‌الله اکبری افزود: بطور میانگین هر یک از این طرح‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارند که سرجمع آنها هفت هزار میلیارد تومان می‌شود.

وی ادامه داد: البته از زاویه‌ای دیگر سه هزار طرح در استان به‌صورت نیمه تمام وجود دارد اما بسیاری از آنها اقداماتی جزیی مانند روکش آسفالت و یا نمای یک ساختمان هستند بنابراین طرح‌های شاخص و اصلی استان همان ۷۰۰ طرح اعلام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اضافه کرد: در کل کشور نیز ۷۵ هزار طرح نیمه تمام وجود دارد که ۷۰ هزار طرح استانی و بقیه ملی است.

اکبری تصریح کرد: سه طرح اصلی استان اصفهان شامل طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان متشکل از آبرسانی به ۱۴ شهرستان، چهار هزار و ۱۵۰ باب مسکن محرومان و قطار شهری اصفهان- شهر جدید بهارستان است که تا پایان دولت به نتیجه می‌رسد.

وی هزینه‌های جاری استان  اصفهان در سال ۱۴۰۰ را یک هزار و ۶۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های عمرانی شامل اعتبارات استانی، ملی، استانی ویژه و متوازن  سه هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان و سرجمع چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای و عمرانی استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان افزود: این استان سال قبل ۱۱ هزار میلیارد تومان مالیات به حساب خزانه واریز کرد و این رقم در سال جاری باید به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

اکبری ادامه داد: استان اصفهان در مقایسه با سایر استان‌ها پس از تهران بیشترین واریز مالیات به خزانه کشور را دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار