مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 01 July 2021
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» در همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان،  امیر ترکاشوند اظهار داشت: اولین جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با حضور مدیر و مسئولین انجمن‌های هنری این سازمان برگزار شد.

وی افزود: طبق سنوات گذشته، جشنواره ملی «حبیب حرم» که به همت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان به صورت دوسالانه برگزار شده است، امسال نیز با با میزبانی این سازمان و حضور پر شور هنرمندان سراسر کشور و جمعی از هنرمندان کشور‌های اسلامی محور مقاومت امسال به صورت گسترده‌تر با فراخوان اثراتی از کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان، افعانستان و یمن برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: در اولین جلسه هماهنگی نسبت به موضوعات و محور‌های این جشنواره که در آستانه دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ابراز داشت: این فراخوان از اثرات هنری در رشته‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، شعر، ادبیات داستانی و عکس با محوریت سردار شهید «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، پدر و مادران و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

ترکاشوند با بیان اینکه در این جلسه نسبت به اقدامات و هماهنگی‌های لازم توسط دبیران جشنواره‌های ۵گانه در این جشنواره سراسری تاکید شد، گفت: اختتامیه این جشنواره نیز در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار