معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: طبق هماهنگی انجام شده با پیمانکار، بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان دولت تکمیل می شود.
کد خبر: ۹۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 30 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در نشست تکمیل زیرساخت‌های بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام اظهار داشت: طبق گفته وزیر بهداشت این بیمارستان باید تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد و بر اساس پیشرفت های فیزیکی ساختمان این پروژه با افزایش اکیپ ها و سرعت بخشیدن به اقدامات، به زمانبندی تعیین شده خواهد رسید و در خصوص زیرساخت های این پروژه نیز پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت ها و نیازهای خدماتی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان دولت تاکید کرد: خدماتی نظیر برق، آب و گاز این پروژه در دست اجراست و در خصوص برق رسانی به این پروژه نیز پیگیری های لازم انجام شده است.

کرمی ابراز امیدواری کرد: در موعد مقرر برق این پروژه به صورت پایدار تامین خواهد شد و همچنین گازرسانی به این پروژه نیز تکمیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در خصوص تامین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام نیز گفت: پیگیری های لازم برای تامین آب پایدار این پروژه انجام و قول‌های مساعد برای لوله گذاری و تاسیسات مورد نیاز برای آبرسانی به این پروژه داده شده است.

وی در خصوص مسیر دسترسی به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام نیز بیان داشت: پیگیری ها و اقدامات لازم برای اجرای جاده دسترسی به این بیمارستان در حال انجام است و چند مشکل نظیر جابجایی لوله آب و همچنین وجود معارضان وجود دارد که با رایزنی درصدد رفع این موانع هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار