مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: علت کم آبی و افت فشار در روستا های علیگه، حصار شاوه، جوب گوهر علیاو سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین است.
کد خبر: ۹۷۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 30 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری بیان داشت: بدنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستا های فوق، رفع این مشکل  در دستور کار قرار گرفت و با بازدیدهای میدانی و تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان  ایوان مشخص گردید این کمبود آب بعلت انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات و آب احشام و مصارف دیگر استفاده می شد.

وی با بیان اینکه آب روستاهای فوق  از خط انتقال آب سیاهگل تامین می شود، اضافه کرد: در این زمینه  اشتراک های غیرمجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اظهار کرد: افت فشار، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از  روستاها، آسیب هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی همچنین از رفع گرفتگی شبکه داخلی روستای چالانچی شهرستان ایوان خبر داد وافزود: با عنایت به بازدید میدانی و گزارش دهیار  روستای چالانچی مبنی بر قطع  اب تعداد ۲۲ خانوار از اهالی روستای چالانچی، پس از بررسی بعمل امده در خصوص انسداد شبکه داخلی، اکیپ حوادث و اتفاقات امور ابفای شهرستان  نسبت به رفع انسداد و تغییر مسیر لوله با اجرای حفاری و لوله گذاری به مقدار ۱۰۰ متر لوله سایز  ۷۵  میلیمتر  اقدام و مشکل بی آبی مشترکین  روستا مرتفع گردید.

تیموری یادآور شد: با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب های غیر مجاز،همچنین انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب بویژه در ساعات پیک مصرف رفع گردد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار