معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام:
سرهنگ یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از برپایی نمایشگاه و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 28 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان داشت: به منظور اطلاع رسانی و آموزش همگانی در حاشیه شهر و محلات آسیب پذیر، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، دفتر تسهیل گری محله بانبرز تحت نظارت استانداری، اقدام به برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر و همچنین ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان کرد.

او با بیان اینکه این نمایشگاه و ایستگاه نقاشی در محله بانبرز شهر ایلام برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه این نمایشگاه مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان و اولیاء آنان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، مطرح کرد: هدف از اجرای این نمایشگاه نشان دادن معضلات فرا روی جوانان و چالش‌های اجتماعی سوء مصرف مواد مخدر می‌باشد.

او اظهار داشت: ما باید واقیعت‌ها و آسیب‌های اجتماعی مصرف مواد مخدر را به جوانان و جامعه نمایش دهیم و برپایی این گونه نمایشگاه‌ها در مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهر قطعاً میتواند در بیداری اجتماعی جوانان و اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه خانواده‌ها مفید باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: در پایان این نمایشگاه به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار