کد خبر: ۹۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 19 September 2015
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از رشد 200 درصدی ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری برای محرومان با مشارکت خیران در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: رشد 200 درصدی ساخت مسکن محرومان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده عصر امروز در جریان بازدید از پروژه 627 واحدی ثامن الائمه (ع) این شهر اظهار کرد: پروژه مذکور توسط انجمن خیران مسکن‌ساز گیلان در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در سایت مسکن مهر رشت در حال احداث است.

وی تمام واحدهای پروژه مسکن محرومان رشت را دو خوابه با زیربنای 70 متر مربع عنوان کرد و افزود: واحدهای مذکور دارای پارکینگ و انباری هستند.

اکبرزاده مجموع زیربنای پروژه ثامن‌الائمه (ع) رشت را 62 هزار و 700 متر مربع خواند و بیان کرد: 110 بلوک سه طبقه با اسکلت بتنی ساخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه پروژه مسکن محرومان رشت 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: 201 واحد در فاز نخست به اتمام رسیده و به‌زودی با نصب انشعابات به متقاضیان پروژه واگذار می‌شود.

وی به فعالیت دفتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام خمینی (ره) و انجمن خیران مسکن‌ساز گیلان اشاره کرد و گفت: 354 میلیون ریال به حساب 100 امام خمینی (ره) واریز نقدی شده است.

اکبرزاده با اشاره به کمک به‌ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری برای محرومان، خاطرنشان کرد: 10 واحد مسکونی محرومان با مشارکت خیران مسکن‌ساز در گیلان ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از رشد 95 درصدی واریز نقدی به حساب 100 امام خمینی (ره) در استان خبر داد و یادآور شد: کمک به ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری برای محرومان با مشارکت خیران دارای رشد 200 درصدی است.

وی ارائه خدمات در حوادث طبیعی را از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: امور مذکور به عنوان وظیفه نخست و ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و پس از دوران بازسازی جنگ تحمیلی، شرکت در عملیات آواربرداری زلزله رودبار، قزوین، بم، آذربایجان و آواربرداری گسترده در روستاهای امامزاده ابراهیم (ع) پس از حریق سال 92 از فعالیت‌های این بنیاد است.

اکبرزاده به حضور مقتدرانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در برف سال‌های 83، 86 و 92 در استان اشاره کرد و افزود: امور ماشین‌آلات بنیاد مسکن گیلان با محوریت و نقش ارزنده و توانمند این بنیاد توانسته بیش از شش هزار ساعت فعالیت ماشین‌آلات داشته باشد و با کسب رضایت عمومی کارنامه خوبی برای بنیاد رقم زده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به احداث آب‌نمای روستای سفیدمزگی و جیرده به طول 150 متر در شفت، بیان کرد: آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر املش، کیاشهر و کلاچای از فعالیت‌های انجام شده توسط بنیاد مذکور در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار